bye bye



Jag har så sjukt mycket jackor och kappor just nu. Min minihall innehåller cirka fem olika vinterjackor,
varav två är svarta fuskpälsar. Tycker att jag bara behöver en, så nu tänkte jag släppa den ena till någon bättre behövande. Ursprungligen från MQ, kostade 1000 kronor, använd två gånger, som ny med andra ord. Går precis ner över rumpan på mig som är 174 centimeter, så väldigt fin om man har både byxor eller klänning. Så, om någon är intresserad, skriv ett bud i kommentatorsfältet så kan vi komma överens om ett pris. Jag gillar snabba affärer!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag är intresserad av jackan och jag kan tänka mig att lägga 500kr



Lovisa

2011-12-18 @ 17:10:31
URL: http://ldancer.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Finns jackan kvar? det blev ju aldrig någon affär för två år sedan... haha. Men jag är intresserad av att köpa den för 300 kr! :))

2013-09-16 @ 21:36:35
URL: http://lmode.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0